CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »
exceeding limitation beyond expectation.aiming for mumtaz in order to be a successful muslim doctor!

PERHATIAN!

Apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

kotak membebel~

Monday, May 4, 2009

dilemma?

weyh sahabat!!
tolong saya..
hehee
tgah dalam dilemma nih..
nak masuk matriks penang ke??
nak masuk uitm(asasi sains)?
mane yg best ek?

matrik ade kelebihan tersendiri
uitm pun ade kelebihannye gak
tapi mane satu nak pilih?
emm,,
fyi,aku dapat uitm shah alam
dekat je ngn umah nih
heeee

aduh!!
bantuin dong~
tolong bagi nasihat!!
trime kasih!!
=p

10 org dengki:

Chemad™ said...

aku cadangkan asasi !!
jauh lebey mudah utk score dri matrix ..

hasanah said...

kalo aku nk yg dekat ngn umah..
ko plilihla..

a'an said...

uitm:)

~QwertyBlurR~ said...

aq pilih U kowt!

nani :) said...

uitm shah alam ? dekat gila gila gila dengan umah aku jalan kaki je, hehe, kau buat la solat istikharah tu je satu2nye jalan terbaik :)

s.u.n.y.i said...

kawan2
thanks bg pendapat!!
heee

para' said...

due due bole? hehe

m i r a f i q a said...

uitm :D bukak tgkp da nmpk uitm, ehceceh ;p

amirah aishah said...

amik asasi anep...
dgr ckp PGL ni.. hahahaha
pape pun wat solat istkharah dlu..
jln yg trbaek..

Reactor Master said...

aku rse better amik asasi la....
coz xyah pk dah ble nk smbung degree ty...
trus je smbung kt c2...

klo matriks kne tunggu lg...
leceh btul la...

ni juz pndapat aku jela...
pape pown wt soalt istikharah dlu...
then ang decide la yg terbaik k....

all da best...