CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »
exceeding limitation beyond expectation.aiming for mumtaz in order to be a successful muslim doctor!

PERHATIAN!

Apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

kotak membebel~

Monday, May 18, 2009

16 mei 2009

16MEI hari ape kawan2??
ape??
tak tau..eiii..
tak skola punye org.
HARI GURU ler..

di sini,pemegang kad pengenalan
bernombor 911004-10-5545
inin mengucapkan Slamat Hari Guru
kepada semua guru yg pernah mengajar
diriku ini..
especially guru2 yg
mengajar aku di sekolah berikut..

0.TABIKA KEMAS SEKSYEN 18,SHAH ALAM
1.SEK KEB SEKSYEN 18,SHAH ALAM
2.SEK AGAMA RAKYAT TARBIYATUL AULAD,SHAH ALAM
3.SEK REN JALAN KEBUN,KLANG
4.SEK REN. AGAMA JALAN KEBUN,KLANG
5.SEK AGAMA MEN. TINGGI HISAMUDDIN,KLANG
6.MAKTAB RENDAH SAINS MARA MERBOK,KEDAH

copp!!
tidak lupe juga cikgu2 tuisyen..
cikgu homroom..juga,
cikgu driving skewl yg mengajarku 12 jam..
aih..banyak bebenor plak nak list..
haha

lastly!!
SLAMAT HARI GURU from ME~

tibe2 teringat bende yg hari2 aku
ucap kat mrsm dulu.haha..
ape bende tuh??ni haa..

TERIMA KASIH CIKGU..
MAAFKAN KAMI CIKGU..
HALALKAN ILMU CIKGU..
DOAKAN KEJAYAAN KAMI CIKGU..

rindu gileerrr kat cikgu.. =P

2 org dengki:

zahra story said...

ayat bawah warna merah tue mcm kenal jer..bkan tetiap ari kita ucap masa kat kelas kew?

nani :) said...

aku sayang cikgu aku jugak :))