CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »
exceeding limitation beyond expectation.aiming for mumtaz in order to be a successful muslim doctor!

PERHATIAN!

Apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

kotak membebel~

Monday, April 20, 2009

umrah pitca (part 1)

assalamualaikum~
kat sini,anep nak kongsi gambar2 yg anep tangkap semasa
lawatan di tanah suci arituh..
silakan..tengok2
komen2
jgn malu2..
heeeeeeee~
destinasi pertama : JABAL UHUD

gambar nih di berbackgroundkan bukit Uhud..
di mana tentera islam kalah di medan
peperangan disebabkan tenteranya yg
mengingkari perintah pemimpin!

nih mase naik bukit tuh..
cop!!buncit gila weh..hahaha
segan3~
buncit lambang kekayaan!!
haha
destinasi kedua : TEMPAT PERCETAKAN ALQURAN
sempat ambil logo die je
sebabnye,kami tak berpeluang nak masuk..
terlalu ramai pengunjung
dan al quran percuma pun dah abes..
hanya lelaki je yg dibenarkan masuk
tempat pembuatan alquran ni..
nape ek wanita takleh?
emmm

destinasi ketiga : MUZIUM
permandangan dr luar muzium

aku lagi..heee

destinasi keempat : LADANG KURMA





macam pokok kelapa sawit je kan..
heee..
mahal gak kurma kat sane..
kalo kurma biase,
satu kilo dalam 50 ringgit
kalo kurma nabi,
satu kilo 70 ringgit~

destinsi kelima : TEMPAT UNTA LEPAK
bergambar ngan unta!
ade jual susu unta fresh kat situ..
satu botol 5 riyal je.
tp aku tak lalu nak minum..
bau die..pergh..
heeeee~
destinasi keenam : HUDAIBIYAH
nih la masjid yg org islam bina..
tapi tak tau plak ape sejarah masjid nih..hee
yg pasti,
mase perjanjian hudaibiyah tuh..
kat sini lah tempatnye..
heeee~
destinasi ketujuh : JABAL RAHMAH
tempat pertemuan Nabi Adam a.s n Hawa..
bukit nih la menjadi saksi..
tempat nih,
kalo berdoa mintak jodh,
dengan izin ALLAH,
insyaallh dipertemukan..
hohoo..
serius aku tak doa ape2 kat atas nih..
kang kalo aku doa nak kawen,
tibe2 pulang mesia terus buat rombongan meminang plak
payah3..
hohoooo~



nih batu yg tercacak kat atas bukit tuh..
kan ade yg hitam2 tuh kan
kalo korang nak tau
tuh bukan kotoran ke..daki ke..
tapi tuh tulisan org conteng name jodoh mereka~
aku nak tulis camane,
sedangkan aku nih sunyi~
heee


destinasi terakihir : JABAR THUR

tempat Nabi Muhammad S.A.W bersembunyi
bersama Abu Bakar semasa mereka
dikejar oleh org kafir..
mase nih Nabi sedang melakukan penhijrahannye~

my beloved parents!!
haaahaa~

selesai part 1..
to be continued~

11 org dengki:

f nabilah said...

wahh.
kau nmpk cm sdg bercuti je anep.
adoi.
one day,i will go there too.
ak nk rse susu y kau nk muntah sgt tuh.

para' said...

buncit lambang kekayaan?? hakhak
taleh bla punye ayat hehe
adek beradek kau yg laen x ekut keh?

fiqOo said...

anep kate:

"destinasi ketujuh : JABAL RAHMAH
tempat pertemuan Nabi Adam a.s n Hawa..
bukit nih la menjadi saksi..
tempat nih,
kalo berdoa mintak jodh,
dengan izin ALLAH,
insyaallh dipertemukan..
hohoo.."

hahaa :)
neway. beruntung kamu dpt g...
aku pun akan ke sane one day, insyaAllah :D

farah said...

best gak ek..nak g gak..

a'an said...

waduh..baru part 1 ...ade brape part percutian kamu ini??
eheh..yeah..good axperience to share

hasanah said...

xsabar lak nk pegi..
kne kmpul duit dr skrg!!
berusaha!!!

m i r a f i q a said...

sgt seronok (:
pegi bulan ramadhan lg best.
heee.

s.u.n.y.i said...

to f nabila
bau susu tuh..
macam kureng menyelerakan
hahaa!
aku cube satu teguk..
tak ley bla rase die
heeee

s.u.n.y.i said...

to para'
adek bradek lain tak ikut
diorang skola
heeee
buncit2
fyi,
aku kat sane naik 5kg!
hari2 makan kambing wei!

s.u.n.y.i said...

to fiqoo,
hasanah..

aku doakan kome dapat kesana juga!!
amin~

s.u.n.y.i said...

to aan,
nanti kan kemunculan yg lain!
heee