CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »
exceeding limitation beyond expectation.aiming for mumtaz in order to be a successful muslim doctor!

PERHATIAN!

Apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

kotak membebel~

Friday, September 18, 2009

sedih.ramadhan.aku


salam
pejam celik pejam celik..
dah 29 Ramadan lah wei
i think,dis is da worst ramadhan
i ever had..
sumpah!!
dah kurang penyeri ramdhannye..
almaklumlah..
kehidupan di universiti..
bukan macam kat maktab dulu..
semangat teraweh (tuh pon sbb wajib)..hihi
ade tadarus..iftar jamaie.
majlis ilmu dan macam2 lagi!!
diharapkan,ramadhan tahun depan
lebih indah dr tahun nih~
amin!!
ramadhan inilah sepatutnye
bulan mengumpul pahala..
tapi..apekan daya.
Ya Allah,terimalah ibadah sepanjang
bulan ramdhan yg mulia
hambamu yg lmah ini.
amin!!

2 org dengki:

~QwertyBlurR~ said...

hehe... smoga taon dpan ko menikmati Ramadhan yg lebih baik di Tanta!

benfR09 said...

btul la anep
aq pun rs mcm kaw gak..