CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »
exceeding limitation beyond expectation.aiming for mumtaz in order to be a successful muslim doctor!

PERHATIAN!

Apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

kotak membebel~

Monday, June 1, 2009

myfirsttime!

hey3!!!
sudah lama aku tak
sentuh komputer/leptop/sewaktu dgnnye
ape tah lagi berblogging..
heeee

skrg nih pon aku kat
Perpustakaan Tun Abdul Razak 1.
UiTM Shah Alam..
eh..lupe nak kasik tau..
pada tanggal 23mei arituh
aku mendaftar masuk sebagai siswa
di UiTM Shah Alam,
berjurusan Asasi Sains..
heeee..

minggu orentasi die tak bley bla weii..
macam orentasi fom 1 plak
kene jalan dalam barisan,
kene tuck in baju..
hahah!
lawak2 je..
tapi bagus gak ade orentasi,
at least dapat latih aku
pergi solat subuh kat surau..
hahahaha

sebenarnye,
aku pon tak tau nak tulis ape...
pointless~

hmm,
ape ek nak cakap..
ar!!
nak citew pasal rummet..
mereka best!!
sekepala ngn aku..
dalam atu bilik ade 8 org..
3 budak mrsm,
4 budak skola sains,
1 skola harian..
setakat nih tade masalah ah ngn mereka
n aku takmo carik pasal dengan mereka
haha
..

kepada
sape2 nak lawat aku,

sila lah datang ke
bilik 1**6 (* tuh carik sendiri) Kolej Perindu,
atau datang kat FSG..
Fakulti Sains Gunaan~


emm
sampai sini je kemerepekan ku..
haha..
jumpe lagi nnt!!
papai!!
daaa~
assalamualaikum.

8 org dengki:

nanibunny said...

ahahaha nanti aku cari ehh
dekat bebenor tuh hihi
wehh nanti kalau jumpe ali imran gtau ehh ;)

farahbazilah said...

oiyt..
poyo..
mentang2 da jadik budak u..
ak nih x jadik lagi cam ko..huhu~

Encik Daun said...

wah..
bdk u seh die nie..
hahaha..
aku matrik maa..
kumen² blog aku..

Anonymous said...

ej kos kamu bukan sains gunaan ke???
asasi sains gunaan..bru popular siket nme...

s.u.n.y.i said...

nani!!
kalo aku jumpe ali imran,
aku cakap nme kau.
jgn esau ye
haha~

s.u.n.y.i said...

to farah~
heeee
payah ler jadik budak U
indipendent weii
hehee

s.u.n.y.i said...

anak remaja a.k.a fidut
heeee
nnt masuk U lah lepas mtrik!!

s.u.n.y.i said...

ish aan neh!!!
pandai2 je tukar name kos org!!
name kos-ku is Asasi Sains
blaja kat Fakulti Sains Gunaan lerrr~