CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »
exceeding limitation beyond expectation.aiming for mumtaz in order to be a successful muslim doctor!

PERHATIAN!

Apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

kotak membebel~

Saturday, June 6, 2009

kehidupan baru!!

hey!!
datangku ingin menbawa cerita2 baru
hahaha

kali nih nak ctew pasal kehidupan
kat tempat baru
iaitu UiTM Shah Alam..
heee!!

rasenye,
sume org dah tau,
yg mana,kehidupan kat U nih
agak mencabar!!!
tak semencabar di matrik..
seriusly betul!!
kalo kat matrik,
enviroment die same je
macam kat maktab dulu..
stiap ari ade kelas wajib.
kul 8 hingge 4 ptg.
correct me if im wrong!=p
there is no specific rules kat U..
nak buat ape,buat lah!!
nak balik kolej ke tak??
sukati lah~
hehehe

kemerepekanku bermula!!
yeay!!

mula2 nak citew pasal fakulti ku,
Fakulti Sains Gunaan,FSG
heeee
fakulti die agak jawoh
dr kolej perindu(hostelku)
aku jalan kaki,
mngmbil masa 15 minit!!
penat weii
mendaki bukit plak tuh
bukannye tanah rata!!
heeee
kalo dah mendaki,
mesti lah berpeluh2!!
yaksss!!
sampai kat fakuti je,
msti basah lencun baju bhgian blakang
tepakse carik tempat santai berkipas
nak keringkan!!hahaha..
mula2 agak segan,
tapi bukan aku sorang yg lencun!!
semua lencun!!
haha
macam lpas bersukan~
so,
terpakse lah datang kelas 30 minit awal
kalo tak,
masuk kuliah,busukkkkkkk..
weee!!

kami gi makan kat DC..
ape itu DC???
Dataran Cendikia.
hehe
name glamer die,
Dataran Cinta,,
haha!!
mana taknye,
bersepak laki pompuan
eat together2..
makan tempat terang!!
n gelap!!!
heeeeeee~
nak gi DC pun satu hal,
kene berjalan kaki 20 minit!!
ape lagi!!
lencun juga baju ku!!
hehe
sampai2 DC,
aku n kawan2 aku slalunye
masuk kat bilik ATM Baik Islam dulu!!
nak amek aircond!!
hahaha
best3~
mase malam pertama daftar,
merbokianz buat reunion dowh!!
ramai ade!!
dalam 20org gak yg ade!!
hehe

pasal ape lg nak merepek??
pasal kelas plak!!
hehe
aku kelas 4..
jadual kelas sgt tak pack!!
satu hari lecture hanye 1 or 2 sbjek je
then balik!!
kelas bukannye stat pagi hari2
ade petang,
ade tengahari..
tapi best gak kelas petang!!
boleh bgun lmbt pagi tu
yeayyy!!!
klasmet sume ok!!
sume budak2 yg hebat2 blake..
mostly,dr sbp n mrsm..
skola harian skit sgt!!
heeee
kat kelas ade 44 org termasuk aku
laki 16 org asenye..
heeee
best3!!kwn2 baru..

ape lg nak citew?
emm
len kali lah!!
penat lah menaip!!
hahaha
papai~
to be continued~
=p

8 org dengki:

zahra,si gadis berbaju kurung said...

siapa merbokian kat sne?20 org?rmainya

s.u.n.y.i said...

aku,takip,abid,zulakmal,zikri,faqar,stren,khaledshah,
huda cek senu,ilani,adilasofea,izzati ldp,nadia fariha,pastu budak2 len yg ku tak ingat namenye..

ejad telecaster said...

ahh ko...
bnyk songeh pulak...

Arina said...

hiiii
dok shah alam rupenye. hehe
jln2 terjumpe blog kau :D

nani :) said...

wahhh bestnye laaaaa :)

amirah aishah said...

mcm best je cte die..
huahua

s.h.s said...

besh2
klu x,ak pon akan join..haha

a'an said...

haha..uitm..
x de rezqi nk g sana
btw...
jd follower ku
http://meetaan.blogspot.com/
dah tukar url bru..so kena jd follower blek