CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »
exceeding limitation beyond expectation.aiming for mumtaz in order to be a successful muslim doctor!

PERHATIAN!

Apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

kotak membebel~

Thursday, March 19, 2009

keputusan SPM~

hey..
resultku tak seperti result rakan2 ku
yg pandai..
aku biase2 je
alhamdulillah~
nak tau keputusan ku??
tengok nih..

bahasa malaysia - A1
bahasa inggeris -A2
add.math -A1
math moden -A1
sejarah -A1
pend.islam -A1
kimia -A1
fizik -B3
biologi -B3

hahaha
keputusanku tak selawa korang~
segan2
tapi
whats done is done!!

7 org dengki:

para' said...

waa hebat cool;
congrat2.;

s.u.n.y.i said...

terima kaseh memberi sokongan!!

s.h.s said...

oit2 bersyukurla!
congrats!kimia a1 xley blah!

s.u.n.y.i said...

ye
bersyukur!!!
alhamdulillah

Hanani Hj Halim said...

tahniah weh, bersyukur la, pasti ade hikmah :)

noor raihan abdul mutalib a.k.a A'AN said...

congrats.....
hidup ni ibarat roda..
renung2 kn...

BlitzBlurr said...

congrats... syukur...
Result Spm ni mcm tiket bas...
ader yg dok depan... dan ader yang dok blakang...
tp... destinasinye tetap samer...

gud luck in medic...

...fazmy....