CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »
exceeding limitation beyond expectation.aiming for mumtaz in order to be a successful muslim doctor!

PERHATIAN!

Apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

kotak membebel~

Thursday, March 19, 2009

ape plan aku??



thinkin of my future!!
ah..
peduli ape org kate!!
diorang kate 7a tak layak amek medik
huh,
yg belajarnye aku..
bukan diorang!!
kan3?
aku stick to medik..
so,
aku rancang nak belajar kat malaysia,
buat foundation is science stahun,
n fly ke mesir~
3 university aku mohon..
UM,UITM,UIAM
doakan aku ye~

6 org dengki:

s.h.s said...

smela kte pilih foundation in science tp ak pilih uitm,uia n um...wakaaka

s.u.n.y.i said...

cayok!!
jumpe disane~
hehe

Hanani Hj Halim said...

ye aku sentiase doa2kan utk kawan2 aku,
doakan aku juge ye :))

noor raihan abdul mutalib a.k.a A'AN said...

gud luck ye....
kejar kn cita2 kamu untk menjadi doctor...

para' said...

muge berjaye'

s.u.n.y.i said...

thanks kawan2
bg sokongn!!
syg korang~