CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »
exceeding limitation beyond expectation.aiming for mumtaz in order to be a successful muslim doctor!

PERHATIAN!

Apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

kotak membebel~

Wednesday, October 14, 2009

mengenai tanta-ku!


first of all,
mari kita betulkan sebutan tanta tuh~
thontho..
once again,thontho..
hehehe~
seronok2!!


alhamdulillah,
sini aku sehat,
tak de lah demam2 ke
almaklumlah,skrg musim sejuk!
best!cakap mesti kuar asap..hehe~
cume batuk2.n dah bli ubat..
7.25 pount egypt.


hmm,
rumah yg sepatutnte aku sewa tuh 
lom siap lagi..
umah kondo.tapi lua macam
setinggan!
geggee~
so,skrg menumpang umah senior
die blaja kat alazhar.
thanks to dat abg!


pasal blaja plak.
sgt menarek!
sumpah suka medik.
cinta medik!
haha,,
biochem,
fisiology.
anatomy.
histology.
sume lecturer ajar dalam
english..tapi!!
sebutan english die ada slang arab2 sikit!!
hehehe~


hmm..
kangan bangat sama famili..
takpe2,
mak,abah,abglong,sera!!
tunggu kite balik taun depan!!
hehe~
kalo ade rezki,balik lerrr.
kalo tak,cadangnye nak gi rome!
gegeege~


nak gi kelas nek trenco!
0.5 pound~


keh
smpai sini jep!
babai~
wasalam!

4 org dengki:

tyka said...

how nice~
=)

d.A.o.U.z said...

kow2 la...
bpk bes..

Anonymous said...

buto la ko

s.u.n.y.i said...

sape ta puas hati!!
hehe~