CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »
exceeding limitation beyond expectation.aiming for mumtaz in order to be a successful muslim doctor!

PERHATIAN!

Apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

kotak membebel~

Tuesday, October 6, 2009

goodbye malaysia!


aku dah tukar ic!!

salam.
hari2 yg ditunggu2 dah tiba
malam ni,aku off ke cairo,egypt!
wah.exited!!
sedih jgak.
sbb jauh sgt kot sna!!
hehe~
takpe2
kan internet ade.
leh ym,skype ngan famili~
heheh!
diorang pon leh baca
coretan aku nih.
tak lama mana pon aku kat perantauan
sekejap je.
6 tahun.
hidup dengan buku yg tebal2.
macam seronok!
weee.susah kot.
tapi..mana ade bende senang
dalam dunia nih.kan3?
berceloteh2..
harap2 kat sana dapat
mulakan idop baru.
yeay!welcome to my new life!!
esok naik flight 12 jam
tido je kot.plus makan.
haha.
ok.
kalo ade ape2,
akan ku update lagi!!
daaa~

3 org dengki:

frhh said...

waa.
hati hati kat negara org!
:)

m i r a f i q a said...

weyhh kawan,
gudluck d'sana :DD
jgn luper merbok !

AdiE said...

selamat study ye,..
6 thn !!
wat a long way to go....